Kim Jesteśmy

Andy Duckworth

Założyciel i CEO

Andrew jest byłym dyrektorem generalnym Myprotein w latach 2012-2018, a także dyrektorem zarządu w The Hut Group. W Myprotein Andrew nadzorował markę, która stała się globalnym liderem online w przestrzeni wellness, napędzanym przez szeroką ekspansję asortymentu i agresywną globalizację.

Zarządzał również i kierował budową nowoczesnego zakładu produkcyjnego BRC A Grade.

Wcześniej kierował działem planowania biznesowego w Matalan i Pets At Home. Andrew posiada również kwalifikacje CIMA.

Paul Finnegan

Założyciel i Dyrektor ds. Produktu

Paul pracował nad strategią biznesową przez 18 miesięcy, z czego 4 miesiące spędził w USA.

Wcześniejsze sukcesy w branży napojów, praca z ALDI, Asda, TJ Morris, Lidl i wiele innych.

Paul żyje i oddycha przemysłem konopi od ponad 2 lat i wierzy, że Naturecan rzeczywiście poprawi życie wielu ludzi.

Christoforos Pelivanidis

Kierownik Działu Handlowego

Absolwent studiów magisterskich specjalizujący się w tworzeniu strategii E-commerce, aby sprostać wyzwaniom biznesowym.

Wielojęzyczny, biegle posługuje się językiem angielskim, rosyjskim, greckim i niemieckim.

Christoforos posiada międzynarodowe doświadczenie w pracy z klientami w Niemczech, Grecji, na Cyprze i w Rosji.

Stefan Jarecki

B2B i Polski Kierownik Ecommerce

Stefan posiada 5-letnie doświadczenie w międzynarodowej sprzedaży b2b, pracując z dobrze znanymi markami suplementów, takimi jak MyProtein i BPI Sports (USA).

Wcześniej przez 3 lata pracował w The Hut Group rozwijając dział B2B w Europie Wschodniej, gdzie udało mu się zbudować od podstaw roczną bazę 3,5 mln klientów.Mówi po polsku i angielsku, jest pasjonatem fitnessu i zdrowego odżywiania.

W wolnym czasie lubi spędzać czas w siłowni, a także trenować MMA, Judo, zapasy i brazylijskie Jiu-jitsu.

Arran Barnes

Kontroler ds. finansowych

Członek Chartered Institute of Management Accountants, specjalizuje się w handlu elektronicznym w branżach Retail i Fashion.

Szerokie doświadczenie w zakresie finansów komercyjnych, rachunkowości zarządczej i Business Intelligence, w tym analizy zachowań klientów, cyfrowej analityki marketingowej i optymalizacji.

Pasjonat CBD, dobrego samopoczucia i fitnessu.

Tom Saleh

Kierownik ds. treści kreatywnych

Przez ponad dekadę Tom tworzył kreatywne treści, kampanie i insighty dla globalnych marek z branży żywieniowej, sportowej, spożywczej i zdrowotnej. Do jego marek należą Myprotein, Men's Health, Co-op Food i Change4Life.

Oddany prowadzeniu naturalnego, aktywnego życia, uwielbia dzielić się swoją wiedzą na temat właściwego odżywiania i mądrego treningu, aby pomóc innym w dokonywaniu ich własnych wyborów dotyczących dobrego samopoczucia.

Stacey McDermott

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Stacey spędziła 15 lat w General Medical Council. Pierwsze 10 lat w Medical Practitioners Tribunal Service, w sekcji Adjudication, wspierając świadków i lekarzy składających zeznania.

Pozostałe 5 lat jako Performance Assessment Officer, uczestnicząc w ocenach pracy lekarzy w całej Wielkiej Brytanii, zapewniając, że oceniający przeprowadzili ocenę zgodnie z zasadami procedury GMC i ramami regulacyjnymi.

Wcześniej Stacey pracowała dla hotelu Radisson SAS na lotnisku w Manchesterze, a przedtem pomagała uruchomić usługi zdrowotne i kosmetyczne Boots w ich flagowym sklepie w Manchesterze.

Moyra Cosgrove

Kierownik ds. żywienia i spraw zewnętrznych

Moyra Cosgrove przez całe swoje życie zawodowe pracowała w branży żywieniowej, zdrowotnej i farmaceutycznej.

Posiada tytuł BSc Hons Human Nutrition z Uniwersytetu Greenwich i ukończyła MSc Sport Nutrition w 2016 roku w Liverpool John Moore's University.

Doświadczenie Moyry obejmuje branżę suplementów odżywczych, branżę żywienia medycznego i wielokrotnie pojawiała się w BBC i Sky News.

Blake Turner

Operacje amerykańskie

Blake wnosi dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie zgodności z przepisami oraz zarządzania łańcuchem dostaw w dużych międzynarodowych sklepach internetowych, w tym Bodybuilding.com. Jest oddany rygorystycznym, opartym na nauce standardom jakości, aby zapewnić, że potrzeby konsumentów są bezpiecznie zaspokajane.

Urodzony i wychowany w północno-zachodnich Stanach Zjednoczonych, Blake jest pasjonatem sportów siłowych i bierze udział w zawodach strongman i powerlifting. Posiada dyplom z literatury angielskiej i języków obcych, a także certyfikaty językowe z hiszpańskiego i niemieckiego.

Alexander Rinn Ortiz

Country Manager Niemcy

Pół-Niemiec, pół-Meksykanin, którego pasją jest piłka nożna, fitness i pomaganie ludziom w prowadzeniu zdrowszego i szczęśliwszego życia.

Posiada wykształcenie w zakresie międzynarodowego zarządzania sportem oraz tytuł magistra w dziedzinie zarządzania i biznesu cyfrowego. Poprzednio odpowiedzialny za rynek hiszpański i niemiecki dla Myprotein, The Hut Group.

Ekspansja Naturecan w Niemczech głównie poprzez E-Commerce, Digital Marketing i B2B.

Sean Addison-Abe

Country Manager Japonia

Jedna połowa "Addison Bros", Sean urodził się w Tokio i mieszkał tam przez 7 lat przed przeprowadzką do Wielkiej Brytanii. Ukończył studia licencjackie z zakresu chińskiego i zarządzania, jest wielojęzyczny i uwielbia Azję.

Wcześniejsze doświadczenie w rozwoju rynku azjatyckiego Myprotein zdobywał pracując jako Ecommerce Manager w Japonii i Hong Kongu, a także zakładając japońską firmę produkującą odzież fitness i suplementy. Ostatnio pracował jako konsultant dla FitFlop specjalizując się w handlu cyfrowym, insight i optymalizacji.

Pasjonat piłki nożnej, zdrowia i jedzenia. 

Rebeca García

Country Manager Hiszpania

Pasjonatka zdrowia i wszystkiego, co związane z fitnessem, Rebeca łączy swoją wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego i zarządzania strategicznego z doświadczeniem analityka strategicznego w sektorze finansowym w Manchesterze.

Rebeca mówi biegle po hiszpańsku, angielsku, włosku i francusku i jest zdeterminowana, aby przynieść Hiszpanom to, co najlepsze z Naturecan. 

Kenji Addison

Kierownik ds. marketingu w Japonii

Kenji jest w połowie Anglikiem, w połowie Japończykiem i mówi płynnie po japońsku.

Kierowanie globalną ekspansją Naturecan na rynek japoński. Wykorzystanie marketingu w mediach społecznościowych, PR i poprawa relacji z klientami w japońskich firmach.

Pasjonat piłki nożnej i wszystkiego, co wiąże się ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Zawsze szuka sposobów na prowadzenie bardziej aktywnego i zdrowego stylu życia. Zapalony użytkownik CBD ze względu na jego fizyczne i psychiczne korzyści, których doświadczył z pierwszej ręki.

Fred Costa

Country Manager Brazylia i Portugalia

Fred pracował dla Myprotein przez 5 lat, wprowadzając na rynek kilka nowych stron internetowych.

Od Country Managera w Portugalii do Kierownika ds. Handlu Międzynarodowego, Fred ściśle współpracował z zespołem operacyjnym, zapewniając doskonałość w stosowaniu lokalizacji na całym świecie.

Fred pracował również dla firmy Prozis, pomagając jej wejść na rynek brazylijski i współzarządzając przejściem z magazynu centralnego do wielu magazynów miejskich.

Fred dołączył do Naturecan dążąc do trzeciego wejścia na rynek w Brazylii i rozszerzenia działalności w Portugalii.

Eric Perret

Country Manager Francja

Eric jest Francuzem i był pierwszym menedżerem krajowym w Myprotein.

Przez 4 lata Eric rozwijał francuską stronę internetową, koncentrując się na pozyskiwaniu nowych klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych: wykorzystał swój francuski talent, aby zbudować silny zespół talentów, rozwinąć świadomość marki i wzbudzić zaufanie klientów do firmy.

Fan piłki nożnej Saint Etienne, zielony Eric jest również współzałożycielem marki football freestyle: wie, jak ważny jest zdrowy styl życia, od zwykłych ludzi po profesjonalnych sportowców.

Eric jest w 100% przekonany, że przybliży Francuzom naturę tak bardzo, jak to tylko możliwe!

Aaron Hood

Kierownik ds. logistyki i handlu

Aaron wnosi autentyczne i analityczne podejście oraz bogate doświadczenie w pracy w łańcuchu dostaw dla globalnych detalistów z branży produktów szybko zbywalnych (FMCG), zdrowia i urody oraz artykułów sportowych.

Zapał do rozwoju i poprawy doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z konsumentem, z udanym doświadczeniem w realizacji projektów na dużą skalę i usprawnień operacyjnych od realizacji do dostawy.

Pasjonat jedzenia i spędzania czasu na świeżym powietrzu, żywo zainteresowany piłką nożną.

Aaron Albinson

Programista

Aaron pracował w sektorze cyfrowym przez ostatnie 7 lat w szerokim zakresie projektów jako deweloper wewnętrzny i obok niektórych z najlepszych agencji cyfrowych i kreatywnych w Manchesterze.

Aaron pasjonuje się technologiami internetowymi i społecznościowymi oraz tym, jak można je wykorzystać do kształtowania naszej przyszłości. Nieustannie dąży do tworzenia bogatych, przyjaznych dla użytkownika doświadczeń, wnosząc umiejętności w zakresie projektowania, rozwoju, testowania i utrzymania systemów internetowych.

Kiedy nie siedzi za komputerem, można go spotkać na rowerze, na spacerze z psem lub grającego na saksofonie.

Kyle Hogg

SEO

Były zawodowy krykiecista przez 14 lat związany z klubem krykietowym hrabstwa Lancashire.

Spędził 6 lat w przemyśle muzycznym pracując dla SJM Concerts nad logistyką występów na żywo z takimi artystami jak Foo Fighters, Coldplay i Billie Eilish, by wymienić tylko kilku.

Zapalony golfista, rowerzysta i ogólnie fan sportu i muzyki.

Matt Oakley

Kierownik ds. zgodności logistyki

Z ponad 4-letnim doświadczeniem w krajowych i międzynarodowych operacjach logistycznych dla branży FMCG, Matt wniesie swoją wiedzę do stołu, pomagając Naturecan w dalszym rozwoju, niż kiedykolwiek wcześniej.

Jest dumny ze swojej dbałości o szczegóły i wierzy, że jeśli coś jest warte zrobienia, to warto to zrobić dobrze za pierwszym razem, co pomogło Mattowi wziąć udział w kilku projektach wdrażających procesy logistyczne na nowych rynkach międzynarodowych.