Promocja! 25% zniżki z całego zamówienia! Kod: Nature25

Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

  • Każde zamówienie może zostać zwrócone do nas w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
  • Musisz sprawdzić, czy wszystko zostało dostarczone zgodnie z oczekiwaniami tak szybko, jak to możliwe po dostawie i zawsze przed użyciem.
  • Wszystkie przedmioty muszą zostać zwrócone w stanie nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu otrzymanym przez Ciebie.

 

Uszkodzone przedmioty

Jeśli przedmiot w twoim zamówieniu jest już dostarczony jako uszkodzony, skontaktuj się jak najszybciej z naszą obsługą klienta. Zostaniesz poproszony o opisanie dokładnie, w jaki sposób produkt jest uszkodzony, a następnie nasza obsługa klienta doradzi o kolejnych krokach.

 

Brakujący przedmiot

Jeśli przedmiot nie został dostarczony, musisz poinformować naszą obsługę klienta w ciągu 21 dni od otrzymania e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Nasza obsługa klienta będzie w stanie zorganizować zwrot lub wymianę.

 

Dostarczono niewłaściwy przedmiot

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, poinformuj naszą obsługę klienta w ciągu 14 dni od dostawy. Jeśli dostarczono niewłaściwy przedmiot, z przyjemnością zaoferujemy pełny zwrot kosztów, w tym cenę wysyłki i zwrot towaru.

 

Jak dokonać zwrotu

Krok 1:

Skontaktuj się z jednym z naszych obsług klienta, aby uzyskać numer autoryzacji zwrotu. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie (12345678) lub e-mailem (support-pl@naturecan.com). Musisz podać nam numer zamówienia i zwracany produkt.

Krok 2:

Nasza obsługa klienta dostarczy Ci numer autoryzacji zwrotu, adres do wysłania zwrotu i formularz zwrotu.

Krok 3:

Bezpiecznie zapakuj zwracany przedmiot i dołącz wypełnioną kopię formularza zwrotu.

Krok 4:

Kiedy wrócisz na pocztę, poproś o pokwitowanie. Nie ponosimy odpowiedzialności za zwrócone towary, które nie zostały dostarczone.

 

Koszt zwrotów

Zwracamy koszty wysyłki tylko przy zwrocie przedmiotu, jeśli przedmiot był uszkodzony, wadliwy lub wysłaliśmy niewłaściwy przedmiot. Opłaty pocztowe nie będą zwracane przy zamówieniach, w których stwierdzono, że przedmiot jest w dobrym stanie.